Odpalena TV karta

Straka Matus straka
Středa Březen 17 12:08:51 CET 2004

Nie som sice odbornik na ATI, ale mam ATI TV kartu, dlho mi nesla (drivery z
CD do Win98), po nainstalovani noveho MMC (MMC7.1, volne stiahnutelneho u
ATI), novych driverov pre on-board Intel AGP grafiku (nie default z Win, ale
orig od Intelu) a DirectX 8.0 ide vo Win2000 vsetko ok, obcas zblbne zvuk
(chvilkami ide silnejsie).

Matus