Odpalena TV karta

belohrad david belohrad
Středa Březen 17 12:08:51 CET 2004

Muzu rict ze jsem mel s AMD (th950), KT133B chipsetem taky problemy. mam
ZoltrixGenieTV, docela dobra,     s timto pocitacem zvlada 640x400 do
DivXu v
realnem case. Problem je v tom ze to nebylo stabilni a treba v prostred
filmu se
to kouslo (4in1 mam). Tak jsem hledal a dosel jsem na to, ze je potreba
dobre vetrani uvnitr krabice (puvodne jsem mel titan chladic, stal za
prd, moc hucel, prehodil jsem na nejaky coolmaster (nebo tak?)), ale co
je dulezite, vymenil jsem zdroj v krabici za 350W. od te doby je
naprosto v pohode.
d.