jeste jednou ultrazvukove piezomenice :)

Jaroslav Lukesh lukesh
Středa Březen 17 12:08:50 CET 2004

| Odes?latel: Radim_infos2 <radim2@infos.cz>
| Sice se nejmenuji Pavel Dudek ,ale teorie nf zesilovacu je mi celkem
znama.
| Test obdelnikovym signalem vubec nezatezuje koncove tranzistory na plny
| vykon.
| P=U*I z cehoz plyne ze nejvetsi prikon na koncovych tranzistorech urcite
| neni
| pri buzeni obdelnikem.
| Tvar obdelniku na vystupu ukazuje spis na stabilitu a rychlost prebehu
| zesilovace.

Nemyslim tvar obdelniku, ale PROUD do koncovych tranzistoru (a nikoli proud
do zateze). Pokud mate dvojkanal, muzete si do jednoho dat napeti/proud do
zateze a do druheho proud do koncovych tranzistoru. Schvalne si to zkuste!
Ja na to taky hledel s vyvalenyma ocima. Jinak prubeh napeti a proudu na
skutecnem repraku (a nikoli realnem odporu) je taky dost zajimavy. Obcas to
vypada, jako by mel impedanci skoro nulovou. Ale to uz jsem fakt nekde
jinde.

             Jaroslav Lukesh