mp3 player

Stanislav VARGA pajdo
Středa Březen 17 12:08:48 CET 2004

Takze za kolko by si si nasiel cas?

----- Original Message -----
From: Ing. Kicina Stefan <Kicina@vuje.sk>
To: <hw-news@list.gin.cz>
Sent: Wednesday, October 03, 2001 4:52 PM
Subject: mp3 player

>From: Ing. Kicina Stefan <Kicina@vuje.sk>

>Pouzivam
>prikazov

>Mozem sa spytat na link, pripadne dokumentaciu?
>To je presne to, co chcem robit aj ja.

Navrh a SW je originalny, t.j. sam som to navrhol a naprogramoval.
Ako podklady som pouzil materialy o obvodoch
Micronas(mas3507d.pdf,dac3550a_1ds.pdf), Atmel a specifikaciu o
FAT32(iso9660.pdf), long name specifikation, I2C specifikacia,.... .
Dokumentaciu nemam spracovanu kompletne, iba niektore dolezite
casti. Uvazoval som o zostaveni stavebnice, ktora by obsahovala
zakladne SW funkcie (citanie z disku, komunikacie, posielanie do MAS
...) a kazdy by si doprogramoval SW podla svojich predstav, ale nie
je akosi casu.

Stefan.

S pozdravom
Jindrich Vidensky