ochrana dat

Marcel Klein klein
Středa Březen 17 12:08:48 CET 2004

To je normalne, pokial nie je pouzite ziadne kriptovanie tak hesla idu ako
ascii, tak mozno na lokalke vysledovat napr. vsetky kolegove hesla na nejake
servery. Preto ked som este studoval, sme u nas na intaku museli mat povinne
zapnute kryptovane (SSL) prihlasovanie na postovy server.
Marcel

> Jen mala poznamka:  Vcera mi kolega ukazoval pod Linuxem monitor site, a
> jsem koukal co tam beha - Windows napriklad posilaji nektera hesla po siti
> normalne ASCII.... to opravdu moc nechapu.
>
> S pozdravem
> ing. Pavel Poucha
>
> Nav?tivte pros?m na?e str?nky http://www.papouch.com

Jednoho