filtr na monitor

Aigor aigor
Středa Březen 17 12:08:48 CET 2004

Koukam, ze debata o filtrech se zvrhla na debatu o trinitronech :-), ale
taky neco pridam.
Kdyz jsem se pred cca 2 roky rozhodoval nad monitorem a trinirony se mi
zdaly nedostupne drahe, mj. jsem z info v recenzich byl raden vystrasen
"defektem dvou car", hledal jsem solidni CRT. Pak jsem ale mel moznost
porovnat klasiku CRT, diamondtron a trinitron a jednoznacne to u me
trinitron vyhral. Oci si myslim, ze mam stale docela dobre, na ty dve
linky si clovek fakt zvykne, ale bohate je to vyvazeno vybornou
geometrii, ostrosti v rozich a velmi bohatymi barvami - jas a sytost je
opravdu tezko srovnatelna s jinou technologii.

Nevyhody:
Vyssi cena, nevhodne napr. pro CAD v max. rozliseni - pak ty dva dratky
vidite:-(, velice nachylne na mag. pole, a take vetsi hmotnost.

A abych taky neco k tem filtrum,
pravdou je, ze lepsi monitor tezko co nahradi, ale nejvic si zkazite oci
mzouranim na rozmazany obraz s nizkou obnovovaci frekvenci !
Takze pokud mate horsi monitor, jedina sance je snizit treba rozliseni i
barvy, ale radeji vyssi kmitocet. Me osovne vadi pri delsim koukani i
85Hz, ale povazuje se to za ergonomicke minimum.

Preju hodne stesti,
Aigor