Napad s mobilem

TomasR tomcopy
Středa Březen 17 12:08:48 CET 2004

Ne, ze by to neslo, ale posilat SMS z jednocipu telefonem, ktery ma jen PDU
Mode pro SMS je celkem pracne

No pracne to sice je, ale za dva dny neni co resit. Potreboval jsem hlasit
prekroceni teploy v halach jejich majiteli. Takze jsem pouzil levnou C25,
ktera
ma pouze PDU mod, napraskal PIC hlaskama a obecnym algoritmem pro
prevod libovolneho textu do SMS PDF formatu a chodi to. Kupodivu. Nejvetsi
for byl v tom, ze kdyz jsem pouzil 8bit format pro text, tak to fungovalo
(bylo
citelne) pouze na C25. Ostatni mobily zobrazovaly silenosti. Takze mi
nezbylo
nic jineho, nez veskere texty konvertovat do 7 bitu v 8 bitovem formatu, coz
pekne provetralo mozek.  Toto byla jedina zaludnost.

tomas