RC vysielac

Andrej.Meszaros@samsonite-europe.com Andrej.Meszaros
Středa Březen 17 12:08:47 CET 2004

Ahoj!

Trafil si kliniec po hlavicke. Pri hladani rutin pre i2c som nasiel len
rutiny v asm. Tak som sa ich pokusal prepisat do C. A prave rotacie su
problem.

Mohol by niekto poskytnut jadro pre I2C rutiny v C?

Diky.
Richard.

-----Urspr?ngliche Nachricht-----
Von: Stanislav VARGA [mailto:pajdo@stava.sk]
Gesendet am: Donnerstag, 4. Oktober 2001 10:24
An: hw-news@list.gin.cz
Betreff: RE: #pragma asm u KEIL uVision2 (eval)

No hej, tak to je problem mixovat asm a c v niektorych prekladacoch (keil a
pod), na zaciatku suboru musi byt nejake klucove klucove slovo, inak na
ovladanie i2c existuju aj rutiny napisane cisto v C, takze sa poobzeraj po
nich a nepouzivaj asm pri programovani v C.