Re: Eagle - PAD

radek kasal radekkasal
Středa Březen 17 12:08:45 CET 2004

Dobry den
na pobny problem jsem take narazi, jsa odchovan Formicou, kde se
jedna o snadnou operaci. Zjistil jsem, ze je mozne v Eagle 4.0?
zmenit hodnoty pro velikost plosky, izolacni vzdalenosti, tvar plosky
... v ERC ci DRC (nepamatuji si to presne, tlacitko vlevo dole pri
standartni instalaci).

Rad bych se zkusenejsich zeptal, zda maji zkusenosti se zmenou tvaru
a velikosti jen nekterych plosek na vyslednem tistaku?
Pri pajeni mam rad co nejvetsi pajeci plosky a tak na 14 pinovem DIP
integraci chci mit pin 1 a 2 uzsi, neb mezi nima tahnu vodice.
Ostatni piny maji byt vetsi, neb mezi nimi zadne vodice netahnu.
Zatim to resim tak, ze pres mensi piny rucne dam vetsi pajeci plosky.
Nebo zmenim definici pouzdra (pridam dalsi pouzdro) v knihovne
soucastek. V Formice slo oznacit pajeci plosky a ty zmenit na
pozadovane. Jde to v Eagel take nejak?

Dik
Radek

Kam do kina ci divadla? http://kultura.seznam.cz