OT "odbornost" servisu pro INDESIT a ARISTON

Ing. Pavel Poucha papouch
Středa Březen 17 12:08:45 CET 2004

> jako na zacatku, nez ji opravovali.... Verili byste tomu ? Jsou
autorizovane
> servisy
> ostatnich znacek taky tak "odborni", nebo je to "vysada" Merloni ?

Me presne takle v autorzovanem servisu opravovali Forda. Nakonec tam udelali
zmenu, ktera vyhazovala pojistku od steracu. Pritom pro nekoho, kdo ma
schema elektricke instalace, byla zavada zcela trivialni. Nakonec jsem to
behem hodiny opravil sam, i kdyz auto bylo v zaruce, a to nejvic casu jsme
vymyslel, jako to bylo zapojeno puvodne, nez se v tom autorizovany servis
zacal hrabat.

S pozdravem
Pavel Poucha