OT "odbornost" servisu pro INDESIT a ARISTON

J. Rotta rotta
Středa Březen 17 12:08:45 CET 2004

Pokud je ten servis opravdu autorizovany, nemel by byt problem stroj
vyzkouset pred zaplacenim. Na opravu se take vztahuje ze zakona zaruka. Me
se ovsem zda, ze na vine nebude ani tak Merloni Elektrodomestica, jako spise
"zlate ceske ruce a bezedne kapsy" nasich opravaru :-(.