Kdo procliva zbozi? [OT?]

Snail Instruments snail
Středa Březen 17 12:08:44 CET 2004

Ja mam jeste horsi zkusenost s autorizovanym servisem. Odesel mi modem
Microcom, veskera komunikace s modemem fungovala spravne, ale kdyz jsem
chtel navazat spojeni, nebyla slyset linka ale jenom silny sum. Usoudil jsem
celkem logicky, ze je spatne rele a odnesl jsem ho do autorizovaneho
servisu, firmy "piiip", kde jsem jim i sdelil moje podezreni na pricinu
zavady. Prijimaci technik se mnou vicemene souhlasil, ze to na to relatko
vypada, a ze se mi ozvou. Asi za dva dny opravdu technik volal, a k memu
prekvapeni mi sdelil, ze je vadny cipset a modem je neopravitelny. A nabidl
mi, ze kdyz jim ten stary necham "na soucastky", tak mi za "vyhodnou" cenu
prodaji novy. Samozrejme jsem nesouhlasil, modem jsem donesl domu, koupil
jsem vhodne rele za cca 80Kc a modem dodnes chodi jako hodinky! Jaky byl
zamer tohoto servisu si jiste kazdy domysli.

Je to tak, v servisech jsou podvodnici, at se jedna o pracku, auto, nebo
elektroniku. Vetsinou spolehaji na to, ze zakaznik tomu nerozumi a zbasti
jim vsechno.

Dusan Dolezal

-----Original Message-----
From: owner-hw-news@list.gin.cz [mailto:owner-hw-news@list.gin.cz]On
Behalf Of Martin.Landa@pvt.cz
Sent: Friday, October 05, 2001 8:40 AM
To: hw-news@list.gin.cz
Subject: RE: OT "odbornost" servisu pro INDESIT a ARISTON

Podobnou zkusenost mam s Philipsem.
Koupil jsem si pred vanocema nove video VR910 a to ma TM "Tape manager"
(databazi video kazet) nejakym zpusobem se mi do TM zapsal zaznam ktery vzdy
pri pristupu do TM zablokoval procesor a video se vyplo. Sel jsem ho
reklamovat (bylo nastesti v zaruce) a oni ho s mym popisem zavady odeslali
do servisu. Za mesic jsem si pro nej sel do obchodu a doma ho zapojil a
uplne stejna zavada. V servisu ho asi pripojili jen k diagnostickemu
programu ten nic neodhalil a muj popis zavady vubec necetli. Oprava zavady
stala asi 5.000 Kc a psali ze vymenili krystaly, diody, ... a sroubky byli
apsolutne neposkozene. Odnesl jsem ho opet do obchodu a odeslali ho zase
zpet. Bohuzel to bylo prez vanoce a vratili ho az nekdy v lednu. Tentokrat
jsem ho vyzkousel rovnou v obchode a konecne uspech. Vse vyresila vymena
eeprom v cene 200Kc. Z takoveho servisu musi mit PHILIPS radost. Doporucuji
vam nic neplatit dokud vam nepredvedou funkcni mycku.

Martin