Plochy vicezilovy vodic

AZE aze
Středa Březen 17 12:08:43 CET 2004

Pokud mate uzavreny pravni vztah s ceskym subjektem.
Tak je misto plneni v CR a celni odbaveni je problemem
ceskyho subjektu. Pokud mate smlouvu co obsahuje?

SH

----- Original Message -----
From: "Snail Instruments" <snail@iol.cz>
To: <hw-news@list.gin.cz>
Sent: Friday, October 05, 2001 8:44 PM
Subject: Re: Kdo procliva zbozi? [OT?]

> Prave, ze ne. Ja zbozi objednavam u te ceske firmy a pritom platit mam te
nemecke. Cim vic o tom premyslim, tim min se mi to zamlouva.

> Momentalne me napadaji tri katastroficke scenare:
>
> 1) Ja si zbozi objednam u ceske firmy a az pribehne kuryr z Nemecka, tak
zasilku odmitnu, ze jsem od Nemcu nic neobjednal. Obe firmy se na me nastvou
a neprodaj mi uz ani spaleny odpor.

> 2) Ja si zbozi objednam u ceske firmy, az prijde z Nemecka, tak ho
normalne prijmu a zaplatim, ale pak zjistim, ze mi poslali neco jineho.
Nemci se se mnou odmitnou bavit, protoze s nimi nemam uzavrenu kupni smlouvu
a Cesi se budou vykrucovat, ze oni mi spatne zbozi nedodali.

> 3) Ja si zbozi objednam u ceske firmy, kdyz prijde z Nemecka, tak ho
normalne prijmu a zaplatim, ale pak prijde to same zbozi z Cech a budto si
ho vemu a budu mit vseho dvojnasobek (coz neni mym cilem) nebo ho odmitnu a
oni me zacnou dusit pro poruseni kupni smlouvy.