Vstupni pasmove propusti prehledovych prijimacu

Lukas Grepl luky.ol
Středa Březen 17 12:08:43 CET 2004

Dobry den(nebo vecer, rano,...),
Pokud tam vubec nejake pasmove propusti jsou, tak budou nejspise ladene na
cele takove pasmo (treba tech 66-88MHz ap.). U drazsich (rekl bych tak
>20-30kKc) prijimacu by mohly byt vstupni filtry i ladene, ale u takove te
"stredni" tridy, pokud je plynule proladitelny ve velmi sirokem pasmu by
spis cekal, ze tam nebudou filtry zadne. Paradoxne tak muze byt ten
nejlevnejsi prijimac na nekolik malo pasem odolnejsi nez jeho trochu drazsi
bratricek, ktery ma rozsah treba 1-1300MHz bez mezer a filtry veskere zadne.

S pozdravem
Lukas Grepl, OK2WDT