Spínaný zdroj

Petr Simek psimek
Středa Březen 17 12:08:42 CET 2004

On Sat, 6 Oct 2001, Z.Kobylka wrote:

> Mam vadny spinany zdroj v zapisovaci ARITMA 0512. Dle navodu jde o zdroj s
> konstantnim kmitoctem s jednocinnym blokujicim menicem osazeny IO B260
> (TDA1060) a tranzistorem SU160. Premeril jsem a vymenil jsem temer vsechny
> soucastky a zdroj se stale nerozbehne. Aplikace s B260 by snad mely byt v ST
> 10/81 a 10/82. Muze nekto pomoci, radou nebo uvedenymi clanky ?

Merte osciloskopem 'pilu' na Cx , napajeci napeti, napeti chyboveho
zesilovace, prubeh signalu na vystupnim tranzistoru atd atd .....
Napr. kdyz ma moc male napeti na chybovem vstupu, povazuje to za zkrat
a otvira vyst tranzistor jen kratce aby neco neodpalil.
Nejake prikladne zapojeni bude v datasheetu nicmene nejake starsi
modre amaro bylo tusim venovano cele obvodu B260D.