ochrana dat

BJoe Bjoe
Středa Březen 17 12:08:42 CET 2004

Zdar silenci,

nevim, jestli jsem vas problem spravne pochopil, ale:
1) subst bych zakazal (archaismus), drive jsme ho sice s kamosem pouzivali,
ale meli jsme s nim jen problemy. Do NT vubec nepatri.
2)Rozdelovat data na jeden disk a system na druhy disk je fajn, ja to mam
pro prehlednost taky takhle, ale co se tyce bezpecnosti, tak NTcka jsou
natolik dobre zabezpecena (teda pokud vite jak na to), ze vam nikdo nemuze
rozhazet system ci jina data na disku pocineje diskem C a konce diskem Z.
------
"a kdyz mi nekdo rozhazi  neco na disku D:, tak se nic nedeje a ja nemusim
instalovat Windy u sebe,
ale kdyz ho pustim na C: tak mi to docela urcite nekdo sunda do tydne"
------
Chtel bych vas mit za admina. To by to teda dopadlo. Nastavte si uzivatelske
ucty a nikdo krome zkusenych hekeru se vam tam nedostane a nikdy nic se
systemem neprovede.
3)Ta vase zahada je opravdu zahadna, pac jsem nepochopil to, jestli vam
fyzicky pocitac bezel, nebo vam jen zkolabovat OS.
4)Nahradit Win Linuxem nebo Unixem muzou jen velmi zkuseni uzivatele a
hekeri, pac ostatni na to vubec nemaji.
6)Co se tyce normalnich useru, tak jim doporucuju jen Win9x, pac NTcka jsou
pro profiky. Navic i z hlediska zabezpeceni jdou jak jsem se presvedcil i
Win9x velmi dopre zabezpecit proti kleptomanum, kteri se radi v necem
hrabou. "Jde to sice obejit, ale chce to zkusenosti".
PS: Jedu na NT2000 a reknu vam, ze zatim jsem nic lepsiho nevidel. Mam na NT
poveseny Firewall a zatim se mi muj PC nepodarilo nabourat z okolnich kompu
i za pouziti hakovaciho softu a pritom ma kazdy prideleny userovsky prava
kam muzou a kam ne.
DJ