RADA

Zdenek zd.sn
Středa Březen 17 12:08:42 CET 2004

Zdravim,
Nemam zkusenost s PC CHips, ale mam obdobnou zkusenost s Ali a  500 MHz procikem. Zvysil jsem o desetinku voltu napajeni procesoru a vse jelo. Snizil zpet a GK savage 16 AGP se proste nerozjela.
S jinymi procesory to jelo bez problemu. Vim jen , ze nektere grafiky jedou na hranici a staci zvysit o desetinku napeti procesoru, hrany se zostri a jede vse v poradku.
Zatim jsem neprisel na to jaky je vztah napeti procesoru a impulsy na sbernici k GK.
Ted uz mam TB 900 a jsem spokojen.

Zdenek

  ----- Original Message -----
  From: David Knybel
  To: hw-news@list.gin.cz
  Sent: Saturday, October 06, 2001 8:17 PM
  Subject: RADA

  DESKA PC CHIPS M807 a ATHON 900 Mhz (200fsb).

  Na desce PC CHIPS M807 m?m nejaktu?ln?j?? bios a v?e jede kdy? je v desce CPU DURON, kdy? tam d?m ATHON 900 Mhz(200Mhz fsb) tak se nerozjede grafika a PC speaker ml??. ATHON je nov? a jede bez probl?m? na jin? desce. Vy?istil jsem tak? cmosku a po??d nic V manu?lu k desce m?m naps?no ?e tato deska podporuje Arhony 200/266 mhz fsb.
  Tak fatk nev?m jak to rozchodit, kdy? tam d?m duron tak jede kdy? ATHON tak ne v?echny dal?? komponenty jsou odzkou?en? v jin?ch PC a jedou jako Grafika , pam?t atd::,?

  m8m tudo desku reklamovat<<<

  d?ky za odpov??

  mknybel@volny.cz