RADA

Jiri Bezstarosti jiri
Středa Březen 17 12:08:41 CET 2004

Zdravim.

Ani jsem to nemusel precist cele. Desky PC CHIPS jsou srot, ktery se montuje jen do superlevnych sestav.
Mohl bych dlouze vypravet o deseti dodanych PC u kterych s uvedenymi deskami porad neco neslo a stale
se reklamovalo. Proste tohle vratte tomu kdo Vam to prodal a kupte si neco poradneho. I kdyby deska byla
naprosto dokonale zdrava, nebude nikdy plne funkcni jako poradna deska. VYREKLAMOVAT a chtit neco
jineho. Tohle smeti do slusneho PC nepatri a nejsou to pomluvy, ale tvrde vykoupena zkusenost :-).

--
Jiri Bezstarosti
    -----P?vodn? zpr?va-----
    Od: David Knybel <dknybel@seznam.cz>
    Komu: hw-news@list.gin.cz <hw-news@list.gin.cz>
    Datum: 7. ??jna 2001 22:29
    P?edm?t: RADA

    DESKA PC CHIPS M807 a ATHON 900 Mhz (200fsb).

    Na desce PC CHIPS M807 m?m nejaktu?ln?j?? bios a v?e jede kdy? je v desce CPU DURON, kdy? tam d?m ATHON 900 Mhz(200Mhz fsb) tak se nerozjede grafika a PC speaker ml??. ATHON je nov? a jede bez probl?m? na jin? desce. Vy?istil jsem tak? cmosku a po??d nic V manu?lu k desce m?m naps?no ?e tato deska podporuje Arhony 200/266 mhz fsb.
    Tak fatk nev?m jak to rozchodit, kdy? tam d?m duron tak jede kdy? ATHON tak ne v?echny dal?? komponenty jsou odzkou?en? v jin?ch PC a jedou jako Grafika , pam?t atd::,?

    m8m tudo desku reklamovat<<<

    d?ky za odpov??

    mknybel@volny.cz