ochrana dat

Jaroslav Lukesh lukesh
Středa Březen 17 12:08:40 CET 2004

| Odes?latel: BJoe <Bjoe@seznam.cz>
| Ano, to sice mate pravdu, ale nabourat unix neni zadny problem. K
| problematice nabouravani do unixu jsem precetl uz mraky textu a reknu
vam,
| ze je to mnohem snazsi nez nabourat windows.

Pokud je unix v rukou dobreho spravce, tak nemate pravdu. Pokud nekdo kdo s
unixem zacina vystavi svuj pocitac na internetu, muze ho mit hacknuty
klidne pod rukama.

Co se tyce windows, tak taky nemate pravdu... Lze je sice dodatecnymi
programy zabezpecit, ale jinak jsou otevrena svetu.

Staci jeden deravy program co posloucha na TCP portu a jste tam. To se
ovsem tyce i unixu, jenze u unixu je oprava cti autora, u windows se
dozvite, ze je to feature.

             Jaroslav Lukesh