Tesla 800A

Ivan Feno feno
Středa Březen 17 12:08:39 CET 2004

Ja sa stale marne pokusam obdrzat od vas priamu odozvu.
Mozme to skusit cez konferenciu, lebo predpokladam,
ze aj mnohi ostatni by boli vdacni za kompletny manual k T820A.

Skuste to dat do uschovne alebo na nejake podobne miesto.
Bude to uzitocne pre vsetkych.

Avsak ako som pisal - ak to poslete na feno@kete.utc.sk
nemoze byt problem - nemame kvotu a je tam 2GB disk.

Vdaka,
ivo.