Microchip ICD

jiri@bezstarosti.cz jiri
Středa Březen 17 12:08:38 CET 2004

Zdravim.

Doporucuji kontaktovat vyrobce. Mne by taky pri chybe
zakaznik roztrhl, tak se chybam radeji vyhybam :-). Nicmene
kazdy produkt musi mit svou podporu, zvlaste takovyto.

MPLAB umi odsimulovat program i bez jakehokoli hardware mimo
PC a tak nevidim vetsi duvod pouzivat nejaky hardware zvlaste za penize.
Stejne se clovek ani pri simulaci nevyhne mysleni :-). Ale to je jen
muj soukromy nazor - mozna jsem jen jeste nepoznal pohodli techto
HW nastroju.
Navic SW simulaci pouzivam, az kdyz jsem fakt v koncich, jinak
se snad da program pro PIC napsat i bez velkych pomucek
i kdyz je fakt, ze vsechno se napoprve nepovede a nekdy ani
napodruhe ...

Jak je nam chudym (nebo ze by lakomym ci ekonomicky zavislym ?)
na svete dobre :-).

--
Jiri Bezstarosti

-----Original Message-----
From: Michal [mailto:tacud.pilot@seznam.cz]
Sent: Tuesday, October 09, 2001 5:53 PM
To: hw-news@list.gin.cz
Subject: Microchip ICD

Ahoj,
Koupil jsem si HW/SW emul?tor firmy Microchip MPLAB-ICD a po p?l roce
pou?iv?n?, ?i sp??e nepou?iv?n?, mus?m konstatovat, ?e je to p?kn? ?mejd.
    Neust?le vypad?v? komunikace a nav?c obsluha chyb je vy?e?ena hrozn?m
zp?sobem. Program bez ICD funguje perfetktn?.
     N?jak? chytr? ?lov?k rozhodil registry pro pr?c? ICD po cel? pam?ti,
tak?e pokud pot?ebujete v?t?? kus pam?ti je to t??k? probl?m.
    M?te s t?m n?kdo n?jak? zku?enosti?
Michal