Nadproudove ochrany

Jan Pruha Jan.Pruha
Středa Březen 17 12:08:37 CET 2004

>  Tak tak, a nebo pokud si chcete hrat primo s touto Nokii, muzete se
podivat
>na www.gnokii.org a preportovat to z Linuxu na MS Win ...

Portovat netreba, takovy port (pro Win) je na tom webu uz taky ke stazeni.
Je samozrejme pod GPL. Nemam jej ale vyzkouseny. Doporucuju zkusit, a prosim
o referenci do konfery, jestli je to funkcni, nebo jako u Microsoftu.

Presne jak zde bylo vyse receno, N51x0 a 61x0 neumeji AT prikazy a nemaji HW
modem. Alespon v tom smyslu, jaxe bezne rozumi.

Vena Kovar