Microchip ICD

Michal tacud.pilot
Středa Březen 17 12:08:37 CET 2004

Odpovim na vsechny strany:
Zkousel jsem i praci pod  windows 98, bez vysledku. Navic  verze MPLAB 5.0 s
ICD mi zblbla system, takze jsem musel znovu nainstalovat WIN. U verze 5.4
je prace lepsi, ale i tak to obcas vypadne. Behem krokovani neni vetsinou
problem, ale pokud ho necham bezet dele nez 4 sec tak se kousne.
    Mozna, ze je chyba na moji strane, ale jiz delsi dobu se zhanim po
popisu chybovych hlaseni ICD. To by mi moc pomohlo. Jeste mne napadlo zkusit
nejaky kratky program (goto $), abych vyloucil chybu na moji strane. Uvidime
co to udela.
 Uz si to moc nepamatuji, ale ICD stoji neco kolem 7000Kc. Samozrejme neni
problem si ho udelat sam, na netu je nekolik navodu. ICD je humbuk ze strany
MICROCHIPU, protoze slibovali HW podporu. Emulator ma minimalni HW podporu-
vetsina je resena pomoci SW. Navic se vybodli na nove PICy, ktere meli mit
ICD. (16F627, 18xXXX)
Michal

----- Original Message -----
From: "Snail Instruments" <snail@iol.cz>
To: <hw-news@list.gin.cz>
Sent: Tuesday, October 09, 2001 7:47 PM
Subject: Re: Microchip ICD

> Jestli jste ho koupil pod timto nazvem, tak chapu, ze jste zklaman. ICD je
zkratka pro In Circuit Debugger. Nejedna se tedy o emulator.

> Ale k veci - jeden jsem si postavil a pouzival jsem ho prilezitostne k
programovani 16F87x. Komunikace mi obcas taky vypadla, zejmena na 56kBd, ale
tezko rict, jestli to byla vina ICD nebo MPLABu. Zkontrolujte, jestli je
osazen obvodem MAX232 nebo MAX232A. Prvni vyzaduje 10u kondenzatory, zatimco
druhemu staci 100n.