Klonovani SIM

Sula Milos milos.sula
Středa Březen 17 12:08:35 CET 2004

Tak tak. Externe rusenie nepredpokladam, ja v pozadi (pri rusenych
kanaloch, skoro vsetky) velmi zretelne vidim najspodnejsi kanal z MMDS,
ktory podla mojho odhadu ma aj najvyssiu uroven signalu. Intenzita
vsetkych kanalov urcite nieje vyvazena.
To rusenie z datoveho prenosu pozorujem aj na originalnom menici s PLL,
ale iba na niektorych kanaloch (hlavne v kanaloch s nizsou urovnou
signalu).

BTW ako si ladil ten oscilator? Ten sa zvykne malo rozladit ked krabicku
zakrytkujes.

PK.