MP3 player - stavebnice

jiri@bezstarosti.cz jiri
Středa Březen 17 12:08:35 CET 2004

Zdravim.

Je mi to jedno, jestli diry nebo nediry :-).
Urcite bych to totiz nenechal v puvodnim stavu a
urcite do toho dal neco sveho - jinak bych prece
nemohl mit takovou radost z vysledku.
Tedy stejne si desku nakonec udelam sam, tedy
jestli se do toho rozhodnu pustit. Totez plati
o softu do jednochipu a tak nakonec bych asi
koupil jen chipy, takze mne nejvice laka skvela
nabidka chipu, kterou jsem jiz k me radosti obdrzel.

Pokud je clovek ale jen uzivatelem, ktery to ze
stavebnice "jen" smontuje, pak bych myslel radeji
ty diry. Oni totiz lide, kteri nejvice vyuzivaji ony
kompletni stavebnice dost casto neumi slusne pajet
a tak casto sebekriticky usoudi, ze tohle asi ne (SMD).
Je to pro ne konicek a tak casto nemaji ani vhodne
naradi - i kdyz pajet SMD se da i trafopajkou :-).
Tedy SMD je pro bastlire (a myslim ze stavebnice
je pro bastlire) casto velkou prekazkou, pokud to
tedy neni clovek typu "delam elektroniku porad" :-).

Pro vetsi rozsireni stavebnice bych tedy myslel diry,
pro slusnou podporu ze strany "tretich upravovatelu softu" SMD,
budou mit min cukani se v tom HW hrabat a soft bude
kompatibilni s originalem
(myslim soft jednochipu, ktery tam jiste bude) :-).

Takze vlastne nevim :-))))).

--
Jiri Bezstarosti