Wobbler 800MHz

Petr Krc pekr
Středa Březen 17 12:08:34 CET 2004

Thomson ma v katalogu vykonovych fetu v aplikacnich pokynech
doporucene zapojeni s hradly, par odpory a kondem. Urcite by se
to naslo na webu nebo na jejich CD. Pri nejhorsim to zitra
naskenuju. Pouziva se to jako nadproudova ochrana ve spinanych
zdrojich. Po sepnuti fetu je ochrana cca 1us necitliva, nez se
ustali napeti na fetu. Potom pri nadproudu fet rozepne a nahodi
se az po shozeni a nahozeni vstupu. Pokud tam ma byt operak,
musi byt rychly.

Andel

> skuste MOSFET, na ktorom budete v zapnutom stave sledovat
> ubytok (odpor je znamy - Rdson), zaroven ho pouzijete ako
> odpojovac.
> Samozrejme, sledovaci obvod musi byt sikovne navrhnuty -
> tak, aby vydrzal napatie v otvorenom stave - nebude problem s
OZ,
> pripadne nejaka kombinacia so zenerkami alebo TRANSILom.
> Ten by som doporucil pre pripad vacsich rozptylovych
indukcnosti
> pripojit paralelne k MOSFETu.
>
> ivo.

nejjednoduseji