Klonovani SIM

Ales Filip afilip
Středa Březen 17 12:08:34 CET 2004

Hello Snail,

?ter?, 9. ??jna 2001, you wrote:

SI> Prominte  otazku  nedoukovi,  ale  na  co  je  klonovani SIM karet
SI> uzitecne? To kdybych si chtel dat na kazde ucho jeden telefon?

Ja jsem chtel jenom vyzkouset, jestli to funguje. (A funguje :-))

Ale cetl jsem, ze na zapade je to oblibena cinnost, a ze se za to
plati dokonce dost velke penize. Vyuzivaji to v telefonech, ktere maji
napevno zabudovane v aute, a nechce se jim stale prehazovat SIM kartu
z telefonu, ktery nosi ssebou a mezi tim zabudovanym.

Dalsi moznost je, ze by sis teoreticky mohl udelat kartu, ktera by ti
lepe vyhovovala - napr. vic mist v tel. seznamu, vic mist na SMS, atd.
Ale to je bohuzel zatim v testovani.

--

Ales Filip    <afilip@gmx.net>
Kutna Hora    Czech Republic