Klonovani SIM

Ales Filip afilip
Středa Březen 17 12:08:34 CET 2004

Hello Aigor,

st?eda, 10. ??jna 2001, you wrote:

A> Mam nekolik otazek ohledne (uspesne) naklonovane katy,
A> mohli by jste mi prosim neco z toho objasnit:

A> 1) Mam obe SIM v telefonech a jsem na stejne BTS
A> 2) Odeslu z prvniho telefonu SMS s dorucenkou, ta
A>    me prijde na oba founy ?

Ne. Prijde jenom na ten telefon, ktery se prihlasil do site jako
druhy. Ten i zvoni pri prichozim hovoru.

A> 3) Podobna situace - prijem SMS treba z inetu, dojde
A>    me na oba telefony ?
A> 4) Volam z prvniho telefonu na cislo X, mluvim..
A> 5) Bez zaveseni vytocim cislo Y na druhem founu,
A>    jak bezi uctovani (nejak si neumim predstavit, jak
A>    si operator vyresi soubezne trafikovani dvou ruznych
A>    hovoru z jednoho cisla, jako konferencni ?..)

Nijak. Telefon vytoci cislo, ozve se zatutani, a spojeni vypadne.
Telefon napise, ze neni mozno spojit, nebo neco takoveho.

A> 6) Muzu si volat z jednoho telefonu na druhy ? :-))))
A>    (neumim si predstavit jak, ale bylo by to zajimavy)

Tak si zkus predstavit jak :-)))

--

Ales Filip    <afilip@gmx.net>
Kutna Hora    Czech Republic