Levny monitor

Radim_infos2 radim2
Středa Březen 17 12:08:34 CET 2004

Zdravim vsechny co jeste nekdy vezmou do ruky pajku.
Nedavno jsem koupil pouzitej monitor EIZO F56 za 3990,-
bez dane.Jsem prekvapenej ostrosti a kvalitou obrazu.
Prodaval jsem nedavno zakaznikovi AOC 7Klr+ a ten monitor
si k tomuto EIZU ani necuchne.Mate nekdo tento monitor ?
Pokud nekdo chcete tak kouknete na www.mkcomp.cz
maji tam spoustu levnejch pocitacovejch komponent.
Obzvlast mne zaujali notebooky P120 kolem 4500,-
Asi to vozi od nekud z venku protoze toho maji fakt hodne.
Ahoj vsem a at vam pekne tikaj procaky a nekrachaj Widle.
Cau Radim

---
Odchoz? zpr?va neobsahuje viry.