Ruseni seriovych portu

jiri@bezstarosti.cz jiri
Středa Březen 17 12:08:33 CET 2004

Zdravim.

Mohu se prosim zeptat na nejaky zdroj materialu pro vytvoreni toho
RS232 portu z USB ? To by se mi moc libilo, minimalne bych se
rad s takovou veci seznamil.

Dekuji

--
Jiri Bezstarosti

-----Original Message-----
From: Schvab [mailto:Jschvab@seznam.cz]
Sent: Wednesday, October 10, 2001 9:23 PM
To: hw-news@list.gin.cz
Subject: RE: Ruseni seriovych portu

No ja bych rekl, ze s rusenim rs-232 pochodi tak maximalne u koncovych
uzivatelu a kancelarskych pracovniku. V odborne sfere asi celkem setrou
protoze rs-232 je linka po kere se dnes domluvi jak "hloupy" meric
teploty tak i posledni generace supervykonnych stolnich pocitacu. A i
kdyby na ruseni rs-232 nekdo penize dal, tak jiz existuji pomerne
jednoducha schemata na vytvoreni virtualnich rs-232 portu pro pc pres

SCHVAB