Modem 230V

Naprstek Jiri-R54332 Jiri.Naprstek
Středa Březen 17 12:08:33 CET 2004

Ech!:-)

  no, ten "modem" je svab, ktery akorat moduluje/demoduluje data na linku, zadne AT prikazy, dokonce ani zadne ovladace do windows. Chapu, ze je drzost, nedat v dnesni dobe k michacce na beton ovladace do Windows, ale je to tak :-)

  Ten brouk (i s okolnim schematem) opravdu neni nic jineho, nez "modem", tedy to, co MoDem puvodne znamenalo - modulator/demodulator. Bez jakekoliv dalsi inteligence. Jen fyzicka vrstva. Od linkove nahoru to musite umet sam (treba jednocipem, nebo tema whoknowsama). Pokud byste chtel zarizeni, ktere konci woknem ve windows, musite tohodle brouka jeste obestavet dalsim HW, nebo napsat nejaky "winmodemovy" driver.

Jiri N.