Wobbler 800MHz

Cihak@dkv.lbc.cdrail.cz Cihak
Středa Březen 17 12:08:33 CET 2004

To je naprosto v poradku - ta delicka bez signalu kmitat ma - nelze s tim
nic udelat. je to sice neprijemne, ale pokud chcete delicku, ktera nekmita,
pripravte si sumu o rad vyssi - je to dan za nizkou cenu. Tyto delicky jsou
puvodne urceny do FZ televizoru, kde tato jejich vlastnost nevadi, protoze
meri neustale oscilatorovy signal.

Klidne to zverejnete.

	Martin - OK1UGA

-----Original Message-----
From: jiri@bezstarosti.cz [mailto:jiri@bezstarosti.cz]
Subject: RE: Wobbler 800MHz

Pokud by nekdo vedel, jak se ve stavu bez vstupniho signalu
toho kmitani zbavit, byl bych mu zauzlovanej :-).

Jinak muj citac je s AT89C51 - 24MHz a rad bych ho zverejnil,
protoze jednoduzsi jsem nevidel. Jen ta preddelicka mne od
toho odrazuje - treba bychom se mohli o "Slavu" podelit,
kdyby mi nekdo tu preddelicku navrhnul rozumne :-))).