Microchip ICD

Jaromir Subcik subcik
Středa Březen 17 12:08:32 CET 2004

Dobry den
nedavno zde probehla diskuze na tema piskadlo a krtek. Mate nekdo
zkusenosti s piskadlem na vysokem kmitoctu a psem?
V nedeli jsem byl poustet draka, no a prichomejtl se tam pes asi 60cm
vysoky, ktery se nudil. A tak povalil jedno 4 lete decko, no a zacal
osklive vrcet. Stoupnul jsem si mezi psa a decko, a litoval ze nemam
pistoli, el. paralyzer ci klacek. Po delsi dobe prisla slecna (cca 14
let) a laskave si zubatce odtahla. Vim, ze kdysi mivali postaci proti
psum bouchaci kulicky, jen nevi s jakym vysledkem. Chci  aby to psa
zahnalo, ne jeste vic rozzurilo!
Dik za radu.

Radek

E-mail zdarma na cely zivot: http://email.seznam.cz