Ruseni TV obcanskou radiostanici

Stanislav Holecek mail
Středa Březen 17 12:08:32 CET 2004

Do podobne situace jsem se dostal nekolikrat.
Naucilo mne to na verejnosti rikat velmi nahlas kratka a velmi oskliva souveti.
Jinak receno, az moje deti a cizi psi mne naucili bez jakychkoliv prodleni a
ohledu rvat jak pardal a vsi silou vytrvale nadavat naprosto cizim lidem.
Netusil jsem, ze jsem toho schopen.
Nez jsem se rozkyval koupit kver, tak decka odrosla a psi uz davaji pokoj.
Od veci by to nebylo.
Mel bych ale strach, ze bych nevedel zda odprasknout psa, ktery za to nemuze,
nebo ... .
PZ