Ruseni TV obcanskou radiostanici

Ondrej Mikes mikes
Středa Březen 17 12:08:31 CET 2004

Hotovy reflektor prodavaji velkoobchody s kamerovou a sledovaci technikou. Jeden jsem videl v praxi, a v noci vypda jako cervene svetlo na semaforu, takze je z dalky videt. Nevim jestli vam to vadi.
Lubor

----------
Od:	Tomas Franke
Odesl?no: 	9. ??jna 2001 15:04
Komu:	hw-news@list.gin.cz
P?edm?t: 	Re: infracerveny svetlomet

"Ing. Vladim?r And?l" wrote:

> Neni tam nahodou zarovka s infra filtrem? Zarovka vyzaruje v
> infra oblasti vetsi vykon nez ve viditelne. Pry se pouzivaly
> nejake asfaltove filtry. Dneska uz bude urcite neco lepsiho.

Asi by stacila ta cerna hmota, v ktery jsou zality fotodiody na IR nebo
originalni CD pro Playstation.
Da se nekde sehnat? Prodavaji se CD-R media z tyhle hmoty, treba by stacilo z
nej strhnout hlinik...
ale nesmis ho davat blizko k halogence jinak dopadne jako lzicka z NDR :-)

Tomas