komunikace s Nokii

jiri@bezstarosti.cz jiri
Středa Březen 17 12:08:31 CET 2004

  Ja mam dobijeni/udrzovani dodelane v nejakem tom radiobudiku made
in vetkong (proste stankove zbozi). Normalne je tam pred tou 9V
baterkou dioda aby se nenabijela. Ja ji premostil odporem,ktery
urcuje dobijeci proud jenz sem nastavil asi na 0.5mA (hodnotu R si
nepamatuju, nutno vyzkouset).

JIRKA

Kam do kina ci divadla? http://kultura.seznam.cz