Ruseni TV obcanskou radiostanici

jiri@bezstarosti.cz jiri
Středa Březen 17 12:08:31 CET 2004

Jenze pokud je uzitecny signal cisty, pak neni co odstranovat,
protoze za ruseni se povazuje vse co neni uzitecny signal
na danem kmitoctu, coz u cisteho signalu neni nic
(nechci vest debatu o tom, jak cisty muze byt :-) ).
Tedy jedine, co se da odstranit je sousedovo ubohe zarizeni :-),
za predpokladu, ze Vase zarizeni je OK.

--
Jiri Bezstarosti

-----Original Message-----
From: Ondrej Mikes [mailto:mikes@abnet.cz]
Sent: Thursday, October 11, 2001 5:41 PM
To: hw-news@list.gin.cz
Subject: Re: Ruseni TV obcanskou radiostanici

On 11 Oct 2001, at 14:56, plupinek@synthesia.cz wrote:

> ale v GP je myslim vyslovne uvedeno, ze stanice (predpoklade se samozrejme

> homologovana) nesmi rusit radio ani TV. Ve vetsine pripadu jsem se s timto

Neni to tam vyslovne uvedeno. Jedine co jsem tam nasel je veta: "Odstranit
ru?en? na sv? n?klady, p??padn? zastavit provoz, m?

za povinnost u?ivatel, kter? uvedl do provozu ob?anskou radiostanici
zp?sobuj?c? ru?en? jako posledn?."

Coz mi neni moc jasne.

Ondrej Mikes.

--------------------- Ondrej Mikes ABS Import s.r.o. mikes@abnet.cz tel.: