jak na psa

Bronislav MAREK marekb
Středa Březen 17 12:08:31 CET 2004

 radek,
Thursday, October 11, 2001, 1:09:11 PM, you wrote:

To co pisete je JEDNOZNACNE chyba majitele psa. Kdyz se to stane,
INHED zavolejte z MT policii. Psa nedrazdete, stujte k nemu celem,
nedelejte rychle pohyby. Pokud Dojde k rvacce a mete dost odvahy nebo
jde o zivot, pokuste se psa zahnat, pokud to nejde tak.... zlomit vaz
nebo prerazit pater.......:(
Vim co rikam , mam psa , sice ne velikeho a bojoveho....ale kdyz
s nim chodim ven, casto potkavam volne lozene pitbuly se spatnou
vychovou. Jinak tzv. bojove rasy kdyz z nich clovek neudela zabijaky
jsou pritulnejsi nez obycejne rasy.

rk> Dobry den
rk> nedavno zde probehla diskuze na tema piskadlo a krtek. Mate nekdo
rk> zkusenosti s piskadlem na vysokem kmitoctu a psem?
rk> V nedeli jsem byl poustet draka, no a prichomejtl se tam pes asi 60cm
rk> vysoky, ktery se nudil. A tak povalil jedno 4 lete decko, no a zacal
rk> osklive vrcet. Stoupnul jsem si mezi psa a decko, a litoval ze nemam
rk> pistoli, el. paralyzer ci klacek. Po delsi dobe prisla slecna (cca 14
rk> let) a laskave si zubatce odtahla. Vim, ze kdysi mivali postaci proti
rk> psum bouchaci kulicky, jen nevi s jakym vysledkem. Chci  aby to psa
rk> zahnalo, ne jeste vic rozzurilo!
rk> Dik za radu.

rk> Radek

rk> E-mail zdarma na cely zivot: http://email.seznam.cz