Ventilatory a vodni chlazeni v pocitaci?

Ing. Kotlaba Jaroslav kotlaba
Středa Březen 17 12:08:31 CET 2004

odchytavanim se k tomu asi tezko propracujete, zase tak jednoduchy to neni
posilaji se tam pakety s nejakym zahlavim, tusim je tam i kontrolni soucet
atd.
ale da se to najit na inetu
ted to nenajdu, ale byla tam komunikace prez m2bus pro 2110 (coz by melo
stacit) (m2bus chodi po jednom dratu, tak mi jen trosku neni jasko, jak se
domluvi, aby nevysilaly najednou...ale chodi na 9600, tak by to jednocip mel
zvladnout)
a fbus tusim pro 6110 (ale tam to beha na 115000 a to uz bude horsi)
jp