jak na psa

jiri@bezstarosti.cz jiri
Středa Březen 17 12:08:30 CET 2004

Vzhledem k tomu, ze se z vypalovacek pomalu stava "spotrebni material", tak
bych patral spise tim smerem. Vypalovacka toho moc nevydrzi a dost casto
odchazi mechanika, takze by se urcite dala sehnat nejaka mrtva za levny
peniz. Zrovna jednu pitvam a snazim se ji ozivit.

Dusan Dolezal

-----Original Message-----
From: owner-hw-news@list.gin.cz [mailto:owner-hw-news@list.gin.cz]On Behalf
Of Jakub Ser?ch
Sent: Friday, October 12, 2001 9:21 AM
To: hw-news@list.gin.cz
Subject: RE: LASER pro seriovy prenos

Mimochodem, ma nekdo predstavu, jak jsou na tom lasery v CD mechanikach?
V CD ROM bude asi laser svitit jak zarovka a navic jeho vykon nebude nic
moc. Jine kafe by ovsem mohlo byt ve vypalovackach. Tam prece laser musi
byt pomerne vykonny, infracerveny a velmi rychle modulovatelny, neni liz
pravda? Pokud jsou me uvahy spravne, pak by prece nekde minimalne v
servisech mela jit sehnat hlava vypalovacky jako nahradni dil. A
nemuselo by to byt ani tak drahe, uvazime-li, ze v te hlave je to vcetne
vhodne optiky (po odebrani posledni cocky) a vcetne detekcni diody.
Ma o tom nekdo nejake informace?

				Pekny den i vikend

					Jakub Serych