Teplotni cidla

plupinek@synthesia.cz plupinek
Středa Březen 17 12:08:29 CET 2004

> Neda. Pes ma reakcni dobu asi 2x lepsi nez clovek. U cloveka mate
> pohyb hlavou na jednoduchy vizualni podnet za 150 az 200 ms, u psa je
> to bezne pod 80 ms. On by ty prsty proste ukous a vy byste ani
> nestacil cuknout. Borci rikaji nechat zakousnout do predlokti a druhou
> rukou bit pesti do frnaku. Na to pes neni vybaven nepodminenymi
> reflexy a nestaci se vcas pustit a zautocit znova.

Zkousel jsem s nasim dobrmanem, kdyz si hrajem a on me chce "kousat"
tak mu dam predlokti az uplne dozadu do tlamy, on pak nemuze skousnout,
takze to ani neboli, ale musi se ta ruka udrzovat uplne vzadu, jakmile se mu
podari
trochu cuknout a bude mit sanci stisknout ste ztraceny.
Ale je fakt, ze kdyz si hrajem tak on neni agresivni :o))))
A pres cumak ho nebiju :o))

P.K.