Zapinani a vypinani ATX-PC z klavesnice

David Toman toman
Středa Březen 17 12:08:28 CET 2004

Wed 10. October 2001 23:01 Radim_infos2 wrote>
>Cau nevite nekdo jak je to se %subjekt%.
>Jak se to presne nastavuje v biosu ?
>Asi to umi jen nektere desky,,jak to poznat ?
>Dokonce jsem videl ze se da zapnout PC
>napsanim retezce na klavesnici.

S tim retezcem je to myslim volba zapinat heslem - nebo tak nejak.

Zapinani umi jen nektere desky (mel jsem 2 od MSI ktere to umely), nejcasteji
treba kombinaci ALT-F1 az F10. Ale zalezi to na BIOSu.

Co se tyce vypinani tak to umi snad kazda deska s ATX zdrojem, zalezi na
konfiguraci. Ja treba dam ctrl+alt+del a OS (Linux) se ukonci a vypne PC. Ale
defaultne to je myslim nastavene na reset - meni se to v /etc/inittab -
prepsat

shutdown -r now

na

shutdown -h now

Nebo treba CTRL+F10 v XOSLu (da se to nastavit i jinak).

--
		S pozdravem David Toman

email: dato@centrum.cz toman@spszl.cz
Tel: 0603 90 11 24