shanim EDO RAM (long)

Jiri Bezstarosti jiri
Středa Březen 17 12:08:27 CET 2004

Zdravim s poznamkou z druheho konce.

Vyvojar potrebuje 2 kusy, aby mohl vyzkouset zarizeni
a take napsat firmware jeste drive, nez se zahaji seriova
vyroba. No a zadny rozumny sef Vam nedovoli kupovat
cela balici mnozstvi s tim, ze se budou buhvi jak dlouho
valet po skladu a kdovi, jestli se vubec pouziji, pokud
se neco v zarizeni zmeni (ne kazdy vyvoj skonci tam, kde
byl zamyslen soucastkove puvodne). No a proto pak
spousta lidi potrebuje "samples" a nebo par kousku
do jedne zakazky s par kusy a tak proto jsou tu obchodnici.
Obchodnik mne prave oddeli od nutnosti si koupit
10000ks (treba tohle mnozstvi byva u chipu do tel. karet,
jen pro ilustraci) a vydelava si prave tim, ze mi to doda
dle mych pozadavku. Pokud mam stejnou sanci to koupit
od vyrobce jako on - tedy budu chtit tech 10000 ks,
urcite si usetrim primym nakupem u vyrobce, treba i tak,
ze se stanu jeho dealerem :-). No a obchodnik se zase
bude snazit mi udelat takove podminky, abych to neudelal,
protoze si mohu usetrit starosti za nejaky ten peniz navic
a to prave takovy, ze budeme oba spokojeni.

Asi tak bych si to predstavoval :-))).

Shrnuto: obchodnik je prave obchodnik tim, ze na sebe
bere urcita rizika s nakupem neceho, co nemusi prodat
a proto mu patri odmena za tuto zasluznou cinnost.
A je mi take jasne, ze pokud obchodnik citi prilis velke
riziko neco nakoupit, nenakoupi to. Bohuzel to pak
vypada presne tak jak to vypada - v maloobchode sezenete
par nejbeznejsich veci a pokud chcete neco exotictejsiho,
vyjde vas casto levneji koupit neco, z ceho to odpajite
a jeste usetrite :-). Ono nakoupit hromadu nejbeznejsich
operaku je bezpecne - to se proda vzdycky :-).

Jen bych jeste dodal, ze me vytky (pokud je tam nekdo citi)
se netykaji zadneho se zde prispivajicich obchodniku,
jelikoz se vsemi, se kterymi jsem zde mel co do cineni
si snad dobre rozumim a doufam ze to tak zustane
i po tomto prispevku :-).

--
Jiri Bezstarosti

-----P?vodn? zpr?va-----