Zapinani a vypinani ATX-PC z klavesnice

Lukáš K. hradlo
Středa Březen 17 12:08:26 CET 2004

Dobry den,

omlouvam se  za  OT,  ale  toto je nejtechnicteji zamerena a
nejzivejsi konference, kterou sleduji, takze to zkousim.

Chtel bych se zeptat, jestli nekdo z vas nevi, zda lze u nas
koupit  Caller ID Box, ktery bych pripojil na analogovy port
meho Microcom ISDN USB Porte Plus terminal adapteru a videl,
kdo mi zrovna vola nebo volal, kdyz jsem byl pryc.

Nasel jsem ve svete na internetu radu vyrobku, ale u nas nic
:( Tedy nasel jsem jen DrayTek Caller ID, ten vsak zobrazuje
jmeno  volajiciho  jen  ve spolupraci s TA stejneho vyrobce.

Co bych potreboval jsou pravdepodobne:
Panasonic KX-TBC10 nebo
AT&T ATT326 nebo
SONY TL-ID10

Sympaticky vypada i GE 2-9016, ktery se prodava i v Polsku.

ISDN  telefon nechci, protoze z nej bych nemohl prepojovat v
ramci analogove PbU, kterou mam doma.

Predem diky za vase reakce.

Radek