Komunitace po 230V s TDA5051

Lubomir Berky berta
Středa Březen 17 12:08:26 CET 2004

Velice obecne:
To co do modemu pustite to z nej a ze vsech ostatnich vyleze.

Je tedy na Vas, jak si vyresite adresovani pakety a komunikaci. Pocet neni
omezen nicim jinym nez Vasi fantazii v reseni paketu.

    Zdenek Janis

----- Original Message -----
From: "Lubomir Berky" <berta@atlas.cz>
To: <hw-news@list.gin.cz>
Sent: Sunday, October 14, 2001 5:57 PM
Subject: Re: Komunitace po 230V s TDA5051

Tak soft nepotrebujes zadnej, melo by ti stacit prime propojeni kabelem.

Me by jeste ale zajimalo co se stane kdyz budu mit v baraku tech modemu
nekolik, to asi uz pak fungovat nebude ani jeden? nebo je to nejak osetreny
aby mohlo tech propojeni byt vic ? Ja osobne  bych potreboval do jedne
aplikace jeden hodit jako prijimac, a ostatni jako vysilace slo by to
vyresit?

Berta