DialUp

Ales Filip afilip
Středa Březen 17 12:08:25 CET 2004

Kdysi se zde vedl rozhovor o rizeni krokovych motorku.
Jako nejlepsi reseni se zde ukazalo rizeni pomoci desek od fa. Microcon.
Cena teto desky je ale vysoka.
Potrebuji ridit soucasne 6 bipolarnich motorku. Navrhl jsem schema s
40MHz PIC18F8580, D/A prevodnikem MB88346L a
koncovym stupnem L6219. Podle zapojeni je potreba na jeden cel? krok (u
motorku SMD je to 4.5 stupne) 6144. Mikrokrokovani tedy nebude
problemem.
Na cele zapojeni je potreba 1x Pic, 1x D/A a 6x L6219. Myslim si, ze
cenove to vyjde nepomerne levneji. Nez se ale pustim
do stavby, chci se zeptat, jestli nekdo z vas nema zkusenost se stavbou
takoveho zarizeni, nehlede na to, ze vzse uvedeny PIC jsem zatim nevidel
v prodeji a
D/A je sice sehnatelny, ale neznam zatim jeho cenu. Cena L6219 je kolem
100,-Kc

     S pozdravem Josef Knotek