topeni

Jindrich Vidensky prospecta

From: Michal Krestan <krestan@hw.cz>
> po domluve bych jich jeste par mohl sehnat, ale porad mi vrta hlavou tech
> 256 stupnu nastaveni. Je to urcene pro pripojeni k termostatu, ktery ma
> venkovni i vnitri teplomer, tak to asi k necemu uzitecne bude.

Pri pouziti s trojcestnym ventilom to je dobra vec, ak je dobry regulator,
tak nastavi polohu serva tak, ze do radiatora ide voda o takej teplote,
ze akurat vykuri priestor na pozadovanu hodnotu. Samozrejme musi
v kuse bezat cerpadlo. Pre okruh kotla je potom samostatny termostat,
ktory udrzuje teplotu kotlovej vody v pozadovanom rozmedzi.
Inac sa servo v spojeni s trojcestnym ventilom pouziva hlavne
vo velkych budovach pri ekvitermicej regulacii, tj. nemeria sa absolutna
teplota v miestnostiach (resp. moze sa vzorkovat v niekolkych), ale sa
do systemu pusta voda s urcitou teplotou podla vonkajsej teploty.

S pozdravom
Jindrich Vidensky