Bezdratova sluchatka

Zdenek Janish medusa
Středa Březen 17 12:08:24 CET 2004

Dobry den,

pro tento ucel je skveli IO 74245 (doufam ze jsem se neseknul - uz si to presne nepamatuji). Je to obousmerny 8-mi bitovy budic. Ale je tu jeden hacek. Musite mu ric, jak mm prenaset data. Jestly z A na B ci naopak. Ktomu je tam dalsi pin. Ktery pri LOG.1 prenasi z napr. z A na B a pri LOG.0 obracene. Musite nejak zabespecit aby se ten IO sam prepinal. Jinak jestly existuje nejake IO ktere se nemusi prepinat a funguje obousmerne - to asi ne. Podle me to ani nelze konstruckne vyresit. Ale existuji analogove spinace. Ktere funguji oboustrane bez prepinani (4066) ale ty se nedaji pouzit pro buzeni.

S pozdravem
Pavel Prochazka

---
Objevte oran?ov? sv?t financ? a vyhrajte v sout??i s ING! http://soutez.ing.cz