nevyvedene USB konektory

Pavel Krejci pk.rejci
Středa Březen 17 12:08:22 CET 2004

> Zdravim,
> kamarad ma na zakladni desce pocitace vyvedene 2 USB konektory a pro
> dalsi 2 USB konektory jsou jen pajeci diry na desce a uz nejsou
> kablikem vyvedene na konektory. (Asi nejake usporne optreni vyrobce).
>
> A pta se, zda je mozne si na ta prazdna pajeci oka pripajet kabliky s
> USB konektorama a ty porty nekde aktivovat. Nedelal jste to uz nekdo?
> Shani jakekoliv informace.
Ja nevim, ale pokud neni na boardu zaletovany 2rady jezek,
tak tam nebude ani ten kontroler. Vyrobci obcas delaj ruzny
varianty boardu, ale davaj to na stejnej "tistak" (uspora nakladu
je uspora naklady, taky bych to tak delal) jen neco neosadej...
Pokud tam ten jezek je, tak to bude otazka nastaveni biosu.

P.K.