modem na pevnu linku 2

Martin Patka hw
Středa Březen 17 12:08:21 CET 2004

Zdravim,

> ospravedlnujem sa za nepresnu formulaciu - hladam modem na _prenajatu_
pevnu linku.

Soucasnou situaci na trhu uz nesleduji, ale treba by se nektere
modemy jeste daly nekde sehnat:

- GVC F-1133/R6 ("plechovy" model, bez voice funkci)
- Microcom DeskPorte 28P  (pouze typ "P", typ "S" pevnou linku neumi)
- US Robotic Courier
- Microcom DeskPorte Fast (ten ale potrebuje 4-drat)

serazeno vzestupne dle cen

jo, a jeste LL umela nejaka Motorola, ale uz si nevzpominam
na typ.

GVC, a mam dojem, ze i Robotics, navic umi i synchronni
komunikaci (ale jen do 33.6k).

Ted na Invexu jsem videl (tusim, ze na stanku ASM), nejake
synchronni modemy jako interni karty - tam by odpadla nutnost
drahych synchronnich portu - ale nejak jsem nevenoval pozornost
detailum.....

Potrebne inicializacni retezce pro GVC a pro Microcom 28P
jsou na http://linux.mikroservis.cz/pevne_linky.html

Zatim

Martin Patka                      network & server administrator
Mikroservis v.o.s.                e-mail:       smartin@mikroservis.cz
Nerudova 45                       phone work:   +420 431 624301
51301, Semily 1                   phone home:   +420 431 624592
http://www.mikroservis.cz         http://www.mikroservis.cz/~martin